Flexi
Call
napište nám
vyhledávání
Zadejte text:
O produktu
Vlastnosti
Architektura
Nasazení
Ceny
Kontakty
Přejít na...
Vlastnosti
Vlastnosti software FlexiCall
automatické vytáčení
z databáze
vyvolání hovoru operátorem
nezávisle na kampani (přímé hovory)
možnost
využití GSM nebo ISDN bran
– např. 2N VoiceBlue Lite – systém plánuje hovory přes více bran
rozdělení provozu na kampaně
– každá kampaň je vyřizována separátně (ale paralelně)
r
ozdělení provozu dle pracovišť
- lze jedním systémem ovládat více pracovišť
hromadné nahrávání čísel
pomocí importu dávkových souborů
nahrávání a archivace
zvukových souborů hovorů
nastavitelné před-vytáčení
- dovoluje nastavit počet dopředu před - vytáčených hovorů nahrávání hovorů a pře-poslech - hovory jednotlivých operátorů s klienty jsou nahrávány a následně ukládány na ftp server, odkud lze hovory znova otevřít a přehrát pomocí administračního rozhraní.
blackList
– čísla na které se nesmí telefonovat i přesto, že byly importovány
odložené volání
– operátor může několikanásobně naplánovat nová volání (pokračování komunikace s klientem)
sledování chování operátorů
– doba v pauze, doba volání, doba zápisu dat
dashboard a statistiky -
systém poskytuje informace o stavu obvolávání a různé další přehledy